Tamat Semester II

Friday, December 28, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

 So, apa khabar readers semua? Dah makan belom? Saya sudah! Brrppp~ :P

Semester II. Mula pada 11 November lepas dan bakal melabuhkan tirainya pada 6 Januari 2013 depan. Memandang kan ni just shortsem, so memang semester nih sekejap je lah. Lebih kurang seminggu lagi, maka bercutilah aku. Huhu. Tak lama pun. Sama macam dulu jugak, 2 minggu je. Cukuplah daripada takde cuti langsung.

Maka, pagi tadi last class bagi group aku, G63. Yang juga merupakan last quiz untuk semester ni. Quiz 5. Baru je dua hari lepas Quiz 4, hari kena pulak jawab Quiz 5. Quite hard la soalan dia. Ada satu soalan tu aku tak tahu pun apa yang dia nak. Pasrah je lah. Quiz-quiz sebelum ni pun so-so je markah aku dapat. Harap-II pass lah dengan apa yang aku dah buat. Tak nak repeat! Bazir masa aku je. Study dah konsisten kot, tapi still careless jawab soalan. T_T

classmate aku :)
Eventhough tadi dah last punya class untuk sem ni, aku still tak kenal budak-budak girls kelas aku. Hahaha. Sekelas tapi tak kenal. Biasa la tuh bagi aku. Masa SPM dulu pun tak kenal siapa-siapa pun dalam kelas tuisyen. Tak kira lelaki ke perempuan. Semua tak kenal except for fews yang dah kenal dekat sekolah. Kalau tuisyen aku kira tak pelik sangat lah kan sebab macam takde reason untuk kenal pun. Tapi antara students dalam kelas perlu kot. Kot? Aku pun tak tahu tapi macam takde status classmate tu antara student lelaki and perempuan kelas aku tu. Kalau ada pun seorang dua je kot. Well, just lupakan part tu pasal class pun dah berakhir. Lecturer kelas aku pulak - she's great! Mengajar terbaik lah bagi aku. Sebab aku pun tak pernah mengantuk pun dalam kelas. And aku tak pernah skipped kelas pun semester ni! WOWW!! Semester lepas banyak jugak la ter'skipped'. Setiap apa yang dia ajar pulak aku faham. Maybe sebab subjek math ni takde yang complicated sangat so aku mudah faham kot. Tapi personaliti beliau menyenangkan. Alhamdulillah, syukur dapat belajar dengan Madam Kartini.

Before kitorang semua bercuti, final exam menanti. Students Math 1 (SHE1114) akan duduki exam on Friday, 4 January 2012. Pukul 3 - 6 petang. Aku akan buat yang terbaik, InsyaAllah. Harap-harap minda tak terganggu and aku dapat faham semua kehendak soalan. Lepas tu boleh la balik. YEAHHH! Balik! Tapi still tak tahu nak balik bila. At first ingat nak balik malam 4 Januari tu, tapi takut tak sempat sebab exam habis pukul 6. Nanti kalut-kalut, ada jugak barang yang tertinggal nanti. Then, malam 5 Januari pulak ada game Kelantan v ATM untuk Piala Sumbangsih. Sure la aku tak nak missed game tu. So masih dalam perkiraan lagi bila nak balik. Maybe stick to the first plan la kot, on 4 January. Tak sabar nak balik :)


So, sampai sini dulu post kali ni. Good luck to semua yang akan duduki exam tak kira la exam apa pun. Do Your BEST!

Assalamualaikum w.b.t.

You Might Also Like

0 comments