Sebulan Sudah Berlalu...

Tuesday, December 04, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

 Cepat betul masa berlalu. Dah sebulan dah aku dalam Semester 2 nih dan lagi sebulan tamatlah shortsem. Huhu. Banyak jugak la benda yg berlaku dan berlalu dalam sebulan nih. Yang pahit dan manis. Suka dan duka. :)

 Sabtu nih dah exam mid-term dah. Memang laju lah pengajian masa shortsem nih. Mid-term masuk Chapter 1 & Chapter 2. Chapter 1 aku rasa agak senang tapi kena pikir banyak. Senang-II pun Quiz I aku quite hancus. -.-' . Agak terkilan sebab tak dapat score tinggi-II. Entah mana loa silap aku. Masa buat latihan okey je. Takde salah pun. Tapi quiz... huh. speechless! :'( . Quiz 2 pulak menyusul hari Khamis nih. Nervous gila! Takut tak boleh skor. Harap-II aku dapat paham sepenuhnya chapter nih secepat mungkin. Tanak dah markah low nih. Malu parents and diri sendiri je. STRIVE.FOR.4.RATA! :)) InsyaAllah...


tempat study petang-II . D001 . Lappy sentiasa bersama . hehe :P
 Nak citer pasal kelas lah sikit untuk semester nih. Kelas aku semester nih lebih kurang dgn sem dulu je bilangan student. Cuma ratio lelaki and perempuan tu dah berbeza la. Seems lebih seimbang. Eventhough kelas dah dekat satu bulan still tak kenal budak-II perempuan dalam kelas tuh. Lagipun takde urusan penting sangat pun untuk kenal satu sama lain. Maybe nanti-II buat majlis end-of-semester nnti boleh kenal. Macam la aku taw cmne nk mulakan persahabatan. Nak menyuarakan pendapat pun berat semacam je. -.-' . Student laki-II pulak aku kenal semua laa. And paling rapat dgn Radzi; selalu seat sebelah aku dalam kelas. Aku rapat dgn budak-II nih dalam kelas je kot. And sikit-II dalam social network; Facebook & Twitter :))

(^^,)

 Untuk pengetahuan semua jugak, aku sekarang lebih kepada twitter pulak berbanding Facebook. Maybe sebab twitter lagi cepat kot. Facebook lambat sikit nak load. Kadang-II terus lekat tak sempat nk masuk pun. Tapi still masuk FB sebab nak usha gambar-II yang geng photographer yang lain. Aku sendiri dah takde masa dah nak shoot gambar. So tengok gambar orang len je lah. Huhu :D . Bila la boleh start perkhidmatan amik gambar orang nih. Ingat nak buat duit sendiri gak. Boleh la tambah pendapat sikit-II. Hehe~ Lagipun banyak benda yg aku nk beli sebenarnya; Note 10.1, Speedlite and lain². 

pintu gigit jari aku -.-'

 Sekarang nih petang-II selalu je hujan. Jarang betul tak hujan. So memang best la tidur petang nih. Hehe~ Actually memang terseksa gila la nak blogging nih. Dua jari aku injured. Terkepit pintu tandas! Careless cmni lah. Haih -.-'. Jari pulak yang penting utk typing nih. Tapi nasib baik tak teruk sangat. Just luka dalam sikit je. Alhamdulillah :) . So sampai sini je lah post untuk kali nih. Tak larat dah nak taip. Even nak main game pun susah :'( . Doakan aku dapat jawab dengan baik Quiz 2 and mid-term exam nanti. Huhu :D . Selamat malam & Assalamualaikum! :)

You Might Also Like

0 comments