Koridor HKL!

Friday, November 30, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

 Haip. Malam nih aku tak dapat tido. Why? Sebab sememangnya takde tempat untuk aku tido malam nih. T_T. Malang sungguh nasib ku ini. Niat punya la baik nak teman kakak aku kat Hospital Kuala Lumpur nih. Tup-tup aku pulak yang di'shuhhh'kan nurse. -.-'

 Ceritanya bermula semalam. Tengah-II duk wat revision untuk quiz math pagi tadi, ibu call aku. Dia kata Along masuk hospital. Aku yg dah ada kat KL pun taktau. -.-'. Cpt betul sampai ke Kelantan tapi tak sampai ke PJ nih. haha XD. So, pagi tuh aku pun ingat nak melawat la dia. Kena pulak pagi tuh aku just ada quiz math sejam dari pukul 12tgh hari je. So, pukul 1.30 gitu aku pun bertolak la berbekalkan info jalan dpd Google Maps. Naik LRT, then monorel pastu jalan kaki. Agak makan masa jgak la. Tapi berjaya sampai. HUHU. Sampai-II dalam pukul 3.30 petang gitu tapi xdapat naik. Why? Sebab bukan waktu melawat. Waktu melawat lagi sejam, pukul 4.30ptg. T_T. So, aku pun pusing-II HKL uh dulu. Sampai pukul 4 suku terus aku masuk je. Lagi 15 minit je pun sapa kesah. Haha XD.

 So aku stay situ sampai malam. Sebelum tuh, dah ada kawan along yang teman dia. Tapi dh semalaman kat situ, dia nak balik la. So, aku ganti. Dalam pukul 10.30malam tuh kawan along balik dgn kawan dia yang sorang lagi. Aku stay la kat wad tuh sampai tengah malam. Dalam tengah malam tuh baru la nurse nih sound yg laki-II tak boleh teman pesakit. WTH!? Grr~ Nak balik CFS? Mmg taklaa pasal duit dah takde plus malam-II nih susah cari transport. So, aku pun bwak la bag lappy meninggalkan Nikky ngan Along. Aku kuar duk kat koridor HKL floor 3 tuh. Hurmmm. Boring gak laa. Plus lapar sgt-II sebab aku tak makan berat pun lagi hari ni. Pagi tadi sentap roti and petang tadi makan pau dua. Sekarang pulak tengah makan Chipsmore. Huhu :).

kerusi yg menjadi tempat sandaran aku semalaman di HKL

ada beberapa famili yg juga stay sini

 Tu je lahh kisah malam nih. Agak selesa gak laa duk sini. Sebab ada lagi yg duk tak selesa di luar sana kan? huhu. So, good nyte and WASSALAM :D

You Might Also Like

0 comments