Matrik Dah Keluar, UPU Bila Pulakk?

Sunday, April 29, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

  So, beberapa hari lepas keputusan permohonan Matrikulasi dah keluar. Ada yang suka and berduka, tak lupa gak kepada yang xda perasaan pun. HAHA xD. Dengar-II kata, ramai budak Kelantan nih dapat kat Kolej Matrik Penang. HOHO, jadi Klate ke-II lah lepas nih. =P...

  Alhamdulillah aku pun dapat tawaran matrik gak tapi bukan kat Penang lah... Ni butir-II tawaran aku:-


Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusM001-SAINS
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI KEDAH-KMK 
Tarikh Mendaftar27 MEI 2012


Yap, aku dapat Kolej Matrikulasi Kedah yang located kat Changlun, Kedah. Yang peliknya, Matrik Kedah ni xda dalam permohonan aku pun. Cih! HEHE =P... Aku mohon kat Selangor, Penang & Melaka. Tup-II poei Kedah pulak... =.='

  Aku harap permohonan UPU lepas dapat lah mana-II antara 4 pilihan teratas aku tuh. Tapi paling dharapkan pilihan 1 lah. Tapi, tetiba lak sekarang nih berlaku perubahan cuaca mendadak dalam kepala nih. Jadi berubah pulak pilihan karier aku. Dah jadi 50-50 kot. Atau 30-70. Arghh, aku pun dah jadi pening dengan diri sendiri nih. Entah camna boleh berlaku perubahan cuaca nih. Masalah-II. 


What to DOOOO ??!?!!?!


  Harap-II whatever yang aku pilih & dapat pun aku boleh buat dengan terBAIK!! =D ,Insya-ALLAH. 


p/s: UPU keluar 7 Mei 2012, Isnin. Sama-II lah kita berdoa agar mendapat apa yang diminta. Amin...

You Might Also Like

0 comments