JOM! Main Hujan.

Sunday, April 29, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

  Hi guys. aku rasa dah agak lama aku tak update blog ni. hmm, actually dalam sehari dua nih macam tak ada benda nak share or post. Aku pun quite busy doing research on something. Agak penting lah aku rasa. Post sebelum nih tuh pakai schedule posting options. Taip dah lama, otomatik tunggu masa post je. HEHE =P... Tapi research aku pun rasanya dah tak kemana, so just berhenti situ je lah... haha xD

  Petang tadi pergi appointment dentist sekali lagi. Tampal depan pulak. Yang ajaibnya tadi aku pegang tube yang sedut keluar saliva (suction or saliva ejector kot nama device tuh...) dari mula rawatan sampai lah ke sudah. Rasa-II masuk jam 2.30 petang and keluar jam 4 petang. Kira sendiri lah berapa lama aku pegang benda tuh. Dalam 90 minit gitu. Time pegang xde lah rasa sakit sangat. Tapi bila dah start nak bawak motor, puihhh... lenguh gila tangan kiri aku. Nak pegang handle pun sakit rasanya. Adusss...

benda nih la. Ntah apa nama beliau aku pun xtawu. HUHU =P


  Lepas treatment tuh aku kena pergi ambil adik aku balik sekolah. Dalam 4.40 petang bertolak drpd HUSM sebab tolong ibu aku tekan duit dulu. Time nak departure (wakakkaa, bunyi macam naik flight jekk xD) tuh, bumi mula dicovered awan gelap yang tebal. HOHO. Aku ape lagi, cepat-II je pecut motor pacuan 2 roda nih. Angin kuat gila. Rasa macam terobang pulak. HEHEH =P. Exactly pukul 5 aku sampai kat MML. 
  "Nok pakai baju hujan dok? Takut basah beg tuh. Mu xpo basoh pum. HAHA"
Aku dah pakai sweater so malas pulak nak pakai baju hujan sebab belom hujan, baru tunjuk tanda je. Tanda pun dah 80% comfirm hujan. Adik aku jawab "Xpayoh lah. Xhujan eh". HAHA, betullah sangat xhujan. Keluar je drpd MML tuh, terus 'NGAP' manusia atas jalan nih. Dah la air mencurah-II, motor dibawa pulak laju. Memang membelai muka & badan lah. Sakit gilaks! ='(

  Hmmm, time bawak motor tuh pikir-II:
"Basoh basoh doh. Breti xdok guno jugok. Straight home je lah."
So, terus speeding lah aku. Tapi xlah laju sangat. Full throttle jugak, cuma brake sentiasa dalam keadaan jaga-II. Ntah pape aku taip. HEHE =P. Sampai kat Jambatan Sultan Yahya Petra je, mata ke-3 & 4 aku basah kuyup, xnampak ape-II kot. =|... Aku bukak spectacles and bagi kat orang belakang nih. Bagi aku, xjelas view xpe, jangan xnampak sudah. At least nampak lah benda-II incoming kalau xpakai spec basah kuyup nih. HAHA xD...

  Dalam 5.40 petang sampai rumah. Basah kuyup dua-II manusia ini. HHAHA xD. Bila lagi nak main hujan cenggini. Lepas nih dah nak masuk U, sure lah xmain hujan... Sampai je dalam rumah, my left hand kembali menyengat. Sakit wohhh! =.='... Okehlah. BABBAII! =D


Enjoy video nih. BabyVuvu ROCKS! =))

p/s: Semoga jadi referee terbaik tuk my pren, Hanif Ab Rahman! =))

You Might Also Like

0 comments