Semester Break!

Monday, October 21, 2013

Assalamualaikum w.b.t.

 Hi guys! :D
Dah lama tak post kat sini. Well diri ini agak sibuk dengan aktiviti and mood nak menaip tu kurang. Hehe.

It's HOLIDAY! Yeah. Tapi cuti tak lama pun. Just 3 weeeks. Short isn't it? Tapi dah rasa bosan pun. Haha. Ramai member cuti lagi lama sampai 3 bulan. Tapi aku kejap je pasal kena ambil short semester kat CFSIIUM. Tu lah tak berapa nak perform sangat semester-semester lepas. Kan dah takdapat cuti. Huh! Hopefully, the result from the last semester is good as I really depending on it right now. 

 Sebenarnya cuti dari minggu lepas lagi, tapi takbanyak masa free untuk jenguk blog ni. You guys know lah kan - Eid Adha. Busy dengan aktiviti Qurban, lawat saudara-mara and makan, makan, makan dan terus makan! Aha. Minggu ni semua dah mula kerja, mula sekolah, aku pulak lah yang bosan taktahu nak buat apa. So, here I am, guling-guling atas katil and expressing experiences into words. Sambil mulut takhenti mengunyah something! Aha ;P

 Hmm, nak cerita apa eh? Oh, minggu lepas buat pertama kalinya lepas beberapa kali since masuk pre-universiti ni member ajak futsal dan aku pergi. Selama ni tak pergi pun. Tak reti and tak punya kasut. Haha. Tapi sebab last semester aku dah mula turun main and dah punya kasut so aku join lah. Futsal dengan member-member sekolah dulu, Maahad Muhammadi Lelaki. Boleh tahan la aku main walaupun takpower langsung pun. Then, Sabtu lepas aku join member-member pergi Rantau Panjang! Last time pergi sana aku pun taktahu bila. HAHA. Kat sana aku beli jersey Arsenal away sekeping je. Duit takberapa nak ada, so terima je lah seadanya. Aha. 

Rantau Panjang with friends! *ig: fiqfidaiy

 So, a week had passed and another two weeks coming. Ingat nak siapkan projek buku yang aku dah mula since pertengahan semester lepas lagi. Hopefully, before naik shortsem ni dapat siapkan lah. Sekarang pun dah cecah 50% dah progress dia :)  Selain daripada isi masa dengan taip buku, hmm takde plan. Just follow the flow. Rasa nak main game, bukak game. Bosan, pasang movies pulak. The, jalan-jalan Kota Bharu.  Haha. Habis masa gitu je lah. Yang paling penting, game Arsenal & Kelantan tak boleh missed! Game Arsenal lawan Norwich City best gila! Gol semua terbaik! COYG! 

 Otak dah takda topik nak cerita dah, so sampai sini je lah post ni kot. Perut dah mula lapar, tangan pun dah letih taip. Aha. Haa satu lagi aku tengah on mission sekarang ni. Tapi... Hmm macam takde tanda positif pun lagi. Macam takde harapan je aku tengok. Just wait and see je lah. Good things come to those who work and wait, right? So let's see where this going ;)



Assalam.

You Might Also Like

0 comments