ShortSem!

Monday, November 19, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

 Hai semua! Hari nih dah masuk seminggu aku masuk shortsem or full namenya short semester. Aku kena shortsem nih sebab aku budak program setahun setengah. So terpaksa la ambik shortsem. First day sampai uh dah nampak kesunyiannya. Huhu. Aku datang hari tuh dengan member, Ajad. Kitorang naik bas Sani Express. Dalam bas tuh pun ada gak beberapa org budak-II CFSIIUM. Siap pakai shirt CFS lagi. Berbangga betul diorang dgn baju tuh. Aku actually habis semester satu hari tuh terus simpan je baju cfs uh. Jarang betul pakai. hehe :P

 Shortsem nih aku ambil subjek Mathematic 1 code SHE1114 je. Class pun dari Isnin ke Khamis je. 2 jam on hari Isnin & Rabu dan 3 jam on Tuesday & Thursday. Agak rilex la setakat nih. Minggu lepas pun banyak cuti je. Hari Ahad lepas datang untuk register mahallah je. Semester nih aku dapat sebilik dgn Ajad & geng class dia. Kira okey lah. Huhu :D ...  Bilik A1.103. Dekat masjid, tingkap menghadap AMF. Quite terang la bilik nih berbanding bilik dulu yang memang 24 hours in darkness. Huuu~ 

 Second day kat sini dah start class. Class pun tempat sama je for the whole week. Kat D0001. Hari first tuh  pun aku dah lewat ke kelas. Sebab aku tak tahu kat mana letaknya benda D0001 nih. Hehe. Dah 3 bulan stay sini still bleh xjumpa class. Haha. Class went smoothly dgn masuk-II uh dah ade quiz. And most of them aku xboleh jawab. =.=" ... Esoknya pulak cuti Hari Deepavali. Aku keluar pegi date dngan sister aku kat KLCC. Memang best gila arh hari tuh. 

sister aku bersama starbucks free.

 Sampai-II kat KLCC tuh terserempak dengan case orang gila duduk tgh-II Suria KLCC uh. Guard sibuk tengah mengusir itu orang. Cleaner pun sibuk mencuci tempat dia duduk sebab bau dia busuk sgt. Werkkkk~ Ada jgak case cmni eh. Aku igt kat bandar gini xde la case-II sebegini rupa. Pastu g makan KFC luh. Lepas kenyang-II kat KFC terus gerak nak pegi solat zuhur luh sebab lepas tuh nak tgk wayang lak. Huhu. On the way nak pegi masjid as-Syakirin uh ade pulak ujian datang. Brother Starbucks duk promote Starbucks free hari tuh. So apa lagi. Kitorang nih yang tak penah merasa Starbucks pegi je lahh sebab FREE kan. Huhu... So dapatlah dua macam ice blended gituh. Aku pun xigt daa nama apa. Tapi sedap gak laa :)) Lepas tuh pegi solat then pegi tengok cita JB007: Skyfall. Quite interesting la cita nih tapi agak slow tempo dia. Kereta pulak uh pakai Aston classic je. -.-'

semua beratur untuk starbucks free.

 Next day ada class lg. Huhu. Kali nih agak ramai jgak la dalam kelas berbanding first class dua hari lepas. Budak-II laki mostly classmate aku sem lepas, budak perempuan pulak semua budak class lain. So tak kenal lah. Class hari nih full. Last kelas kejap je pastu madam bagi task. So hari nih kitorang kena la present task uh. Huhu. Aku cam biasa lah. Bab-II communicate dgn manusya nih mmg FAIL! grrr~ So kelas kali nih byk yg aku belajar and most of them daripada SPM lepas je. Semua agak okey la except fraction yang aku mmg kenot go dpd sekolah rendah lg. T_T

first time bowling. and agak oke lah bg aku. haha

 Hari Khamis cuti lg. Awal Muharram 1434H! :) Petang uh aku and rumet pegi Wangsa Walk. First time main bowling. HOHO :D... Malam uh aku tido kat bilik sorang-II. Yg len semua balik T_T. Sedih + Sunyi! Next day sampai la sekarang xde aktiviti. Boring gilakkks! Tetiba buat exercise math jadi interesting pulak. Maybe sebab dah boring sgt. Haha xD. So sampai sini je laa~ Esok aku ada kelas pukul 10 pagi. So nak tido daaa~ Nyte readers. Assalam :D

You Might Also Like

0 comments