Best Weekend EVER!

Monday, October 01, 2012

Assalamualaikum w.b.t.

  :))  Cuti minggu minggu lepas memang best! Huhu. Banyak aktiviti yang aku join even ada part-II yang memeritkan. Tapi semua itu lah yang menjadikan ianya BEST!

  Firstly, Jumaat aku pergi ke Main Campus IIUM kat Gombak. Pergi teman member, Hafizi jumpa head of econss sebab dia nak tukar kos daripada BioSc kepada Econss. Agak best la journey nak sampai sana. Petang tuh pegi jalan-II KLCC plak. Huhu... Balik-II memang letih gilerr lah. Then malam tuh kena panggil untuk sedia tempat untuk program DISKOE plak. >.<' LETIH!

  Esoknya, aku pergi join Nature Walk by ENC pulak. HOHO... Dengan tak tau pape pun pasal program nih aku join je sebab ade sorang member aku ajak aku join. Katanye tak ada geng join tu yang ajak aku. So, pagi tuh pagi-II lagi aku dah tercegat depan FZC. Tempat berkumpul yang telah ditetapkan. Huhu. Memang xkenal sorng pun yang join program tuh and actually at first aku xtahu pun club apa yang anjur program tuh. Mula-mula ingat Advanture Club yang anjur, last-II nak habis program baru tahu yang rupanye program nih ENC yang punya. HAHA xD. Yang member aku pulak rupanya dah ade geng. Saja je nak ajak aku join. Aku pun dgr program tuh kat Bukit Cerakah which is dikatakan cantik viewnya, cepat-II je agree. Sebab nak shoot byk-II gambar. HUHU... So, everything haritu memang BEST! AWESOME! UNFORGETTABLE lah :D ... Nanti ada masa panjang sikit aku bagi cerita penuh pasal program Nature Walk ni okay! :))

  Hari Ahad berlalu dengan kurang benda best. But still ada kejutan! O.O Tapi cam tak menarik untuk diceritakan. HEHE :P

Okay ah. Aku ada class pulak nih. Bye! Assalam :)

You Might Also Like

0 comments