Exam week!

Friday, October 19, 2012

Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah selesai sudah 3 papers utk first sem nih. Aku tinggal 1 paper je lagi. Paper SHE1215 : Physics - yg paling susah kot -.-'... Overall minggu exam nih aku rase bosan kot. Terlalu free sbb ak mmg malas nk study. Hihi :P

First of all, exam EPT. Hurmm... Soklannya agak mencekik la. Dgn graph yg ntah pape. Soalan bhgn kepahaman pun mula-mula best je jawab. Makin lama makin susahhh. Grr >.<... Harap2 exit lah. Malas gila dah nk masuk kelas bahasa.

APT lak quite senang kot. Bahagian essay mmg jawab penuh lah... Cuma ada satu soklan besar yang aku tinggal terus. Mmg x paham pape pun --' Yg ni pun harap2 terus exit gak :)

Pagi tadi aku exam comp - ISM2112. Senang kata soalan comp agak mencabar. Especially bhgian Calc. Erghh. Byk gak part yg aku tembak je. :/

And last skali is next Tuesday. PHYSICS! Yg nih mmg aku xtaw la apa nk jadi. Carry mark pun sikit je. Hurmm. Harap2 xkena repeat lah... Ni pun baru siap revise pizik lh. Ngantuk gila mase revision. Tutup je buku terus 0.0 bulattt mata. -.-'

So cukupla sampai sini. Aku da ngntuk nihh. Babai! Assalam... :)

p/s - semoga TRW menang final PM nih lwn ATM. GKG!

You Might Also Like

0 comments