Sem III - Letihhh...

Saturday, February 16, 2013

Assalamualaikum w.b.t.

Hohoho, apa khabar readers semua? :) Hope y'll happy and dah makan. Heheh.

So, hari ni dah lebih kurang sebulan dah dalam Semester 3 sesi 2012/2013 ni. Actually dah lama dah nak post pasal awal-awal sem 3 ni tapi apakan daya aku tak boleh access blogger.com guna laptop. Tak tahu jugak kenapa. Ni pun tengah mengarang guna phone je. Kecik gila keyboardnya -,-. Banyak jugak la yang berlaku dalam sebulan pertama ni.

First-first bukak semester III hari tu memang tension ah. Tak macam first sem and second sem lepas. First week tu aku terpaksa men'sardin'kan diri ni kat dalam AMF untuk add/drop session. Kena thru add/drop process pun sebab aku kena repeat english -,-... Kalau kena repeat je takpe jugak ni sebab english satu je habis jadual aku yang lain clash. So untuk solve the problems aku terpaksa tukar group untuk semua subjek aku T_T. Subjek yang aku amik sem ni - Physics 2, Math 2, Chemistry 1, BTQ and Study Circle - asalnya semua group 65 sekali dengan member classmate lama. Tapi dengan additional subject English Level 6 terpaksa aku buat sendiri jadual aku. Seharian duk try and error satu-satu group so that jadual tak clash... Annoying gila! >.<

Lepas dua hari baru selesai buat add/drop nih. Tapi yang takbestnya aku dah tak satu group dengan classmate lama except untuk satu subjek je - Physics 2. Yang lain semua classmate baru. Aku pulak style susah nak berkawan ni memang agak keseorangan ah dalam kelas. Tiap kali nak ke kelas rasa malas je. Why? Pasal takde geng (u.u). Sekarang boleh kira kot berapa patah perkataan aku cakap dalam sehari sebab jarang betul untuk aku nak keluarkan perkataan dpd mulut ni. Macam takde benda nak tanya, nak cakap. Orang takstart dulu aku 10 kali lagi susah nak start conversation ( _ _ ll)... Dengan sister lagi laa memang tak pernah nak mulakan - tggu orang start dulu je. Kalau takstart maka memang takcakap la sampai bila-bila. Kelaut pulak topik aku ni -.-... Jadual aku semester ni memang padat gila - kelas Isnin sampai la Jumaat, pagi sampai la petang +.+ ... Tapi Alhamdulillah lecturer setakat ni semua best-best :))

You Might Also Like

0 comments