Sibuk + Line Slow

Monday, July 08, 2013

Assalamualaikum w.b.t.

 How was your day brothers and sisters? Sehat kah semua semua ni? :)

 Lama sangat dah tak update blog ni. Rindu gila nak taip apa yang terbukam di hati ni. Apa yang aku jalani hari-hari. Banyak sangat sangat benda yang aku nak luahkan kat sini tak kira lah ada yang baca atau tak. Tapi bagi aku tulis blog memberikan kepuasan. Aku rasa rileks lepas lepaskan apa yang aku nak tulis. :)

Yepp! I've found someone. But, I haven't talk or meet her yet. And I don't even know her! ( _ _ll)
 Tapi apakan daya, sekarang aku agak tersekat dengan banyak halangan. Eventhough jadual study aku tak pack sangat. Tapi kesibukan diri ini untuk naikkan pointer aku and kesibukan dengan society semua buat aku takde masa nak update blog aku ni. Tambah tambah lagi dengan speed line internet kat sini agak slow. So, takde harapan aku nak update selalu. Ni nasib line laju kejap je ni, so that aku ada chance nak merapu kejap. So, untuk masa ni aku maybe takkan update kecuali ada free and line laju. Huhu :D

Comel tak? :3

  So, that's all guys! Thanks. Good night
  Assalamualaikum. . . 

You Might Also Like

0 comments